utorok 23. januára 2007

Musí rakovina kosiť s takým úspechom? (Upresnenie)

Týmto článkom hodlám iba upresniť niektoré moje tvrdenia z rovnomenného článku.
Vplyv vonkajšieho zaťaženia na vznik nádorového ochorenia, som uviedol akoby na okraj. Ide iba o môj názor, čo som vyjadril i v článku. Podstata článku je vo vplyve nášho stravovania na vznik nádoru. O tom článok nepojednáva, ale odkazuje na predošlé články „Môže prevencia liečiť?“, kde je toto moje tvrdenie zdôvodnené.
Na záver k reakciám na článok týkajúcich sa tlaku. Netvrdil som, že tlak ako taký je škodlivý. V organizme je to ako v technike. Niektoré veci sú dimenzované na väčší, niektoré na menší tlak. Tlak začne byť škodlivý, až keď prekročí hodnoty, na ktoré sú časti dimenzované. Niektoré naše orgány neznášajú tlak vôbec a niektoré i znášajú i vysoké hodnoty.
Toľko upresnenie.

Žiadne komentáre: